Bestellen & retouren

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Plaats de door jou gekozen items in je winkelmand.
Stap 2: Klik op het winkelmandje.
Stap 3: Heb je alles? Ga dan door naar afrekenen.
stap 4: Kies de gewenste betaalmethode.
Stap 5: Accepteer de algemene voorwaarden en klik op  ‘plaats bestelling’.
Stap 6: Wacht tot jouw pakketje door de brievenbus valt!

 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Heb je een bestelling geplaatst maar ben je toch nog niet tevreden? Dat is geen probleem! Dit kan echter alleen wanneer de bestelling nog niet verzonden is. Neem voor de aanpassingen contact met ons op via het contact formulier. Dit is te vinden onder het kopje "Contact".

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je hem toch annuleren? De bestelling kan alleen geannuleerd worden wanneer deze nog niet verzonden is. Is dit wel het geval dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Is de bestelling nog niet verzonden? Dan adviseren wij je om contact met ons op te nemen via het contactformulier. Deze is te vinden onder het kopje "Contact".

 

Hoe kan ik mijn bestelling retouren?

  • Print het retourformulier (klik op de rechtermuis om het bestand op te slaan.)
  • Noteer het retouradres op de verzendverpakking.
  • Retour je pakketje binnen 14 dagen na ontvangst via een PostNL of DHL punt*.
  • De retourzending wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst verwerkt.
  • Het betaalde bedrag wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst teruggestort op de rekening**.

*De retourkosten zijn voor eigen rekening.

*Items die gedragen zijn, buiten de retour datum, niet compleet/beschadigd of  in de sale waren mogen niet retour gestuurd worden. 

*Verzendkosten worden niet retour gestort.

Andere bekeken ook

1 van 5